Tacksam

Idag mår jag verkligen dåligt. Jag tror inte jag har mått så dåligt som jag gör nu på länge. Jag får självklart panik, vad kan det vara? Bakterier? Mediciner? Kost? För lite träning? Jag mår väldigt dåligt. J har åkt iväg på praktik och jag ligger kvar här och försöker se på O.C - gilla läget.
Ser fram emot mycket:
-Att mamma och jag ska åka till Stockholm
-Att jag ska ta mitt körkort, börja övningsköra i alla fall.
-Att må bättre, komma ur den här koman.
Jag vill tacka Gud för att det är ett så fint väder ute, att det är klarblå himmel och sol. Att J är på praktik och faktiskt trivs. Det finns så mycket i  mitt liv att vara tacksam över. Jag är så glad för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0