IDAG

Idag mår jag bättre. Det känner jag mig lättad över... Att börja med hormoner är som att bli gravid (kan jag tänka mig) och det gör mig livrädd. Jag som funderar på att jobba med gravida människor är livrädd för att själv bli gravid. Att förlösas, att vara gravid.
Men jag mår bättre. Jag känner mig idag mycket piggare, fräschare, gladare. Jag vägrar att bli ledsen. Jag känner mig fantastiskt levande. Jag vill bara vara glad och levande. Min relation med J är så mycket bättre också. Det är som att vi båda har fått in en  bra rytm. Vi lever villavolvovovve-livet och jag trivs med det - kan ni fatta det?
Vi har äntligen nått någon form av harmoni. Det känns väldigt bra.
Imorgon är det jobbdags. Känns bra att få göra lite nytta. Det är bara en dag, dagtid och det känns väldigt gött.
jag vill bara LEVA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0